Tuesday 27 December 2011

Merry Xmas! ~ Joyeux Noel!

I hope you lot had a lovely Xmas and thoroughly enjoyed yourselves!
I certainly did, i had few friends and family around and it was a good atmosphere...As the host i didn't get a chance to pap anything but got Mr hubby to take these shots when we went grocery shopping today!
Till later have a mince pie on me!
 work Xmas tree




J'espere que vous avez passe un joyeux Noel et que vous etes bien amuse!
Moi j'ai certainement passe du bon temps, j'ai recu des amis et de la famille et c'etait la bonne ambiance...en tant qu'hotesse je n'ai pas pu filmer quoi que ce soit mais Mr mon mari a filme ces prises quand nous etions faire les courses aujourd'hui!
D'ici la degustez-vous une tarte a mon compte!

dress&bag/robe&sac: Dorothy Perkins; jacket: Burberry; boots/bottes: YSL

1 comment:

Thanks for taking the time to comment, your participation is a great motivation source.
Merci de prendre le temps de commenter, votre participation est une grande source de motivation.