Saturday 10 December 2011

All day everyday ~ Passe-partout

Hia peeps!
How are you keeping? I am sure you are all versed into the last minute deals for your xmas shopping as it is well and truly upon us now only 2 weeks to go...
I had my exams on Monday and Tuesday this week and i am still totally drained - it was way too intensive...It took up all of my time so much that i could not even play my usual dress-up and this outfit became my uniform all day every day as it was easy and the knitwear is so comfy and keeps me warm a definite plus at the moment...


 Coucou tout le monde!
Comment allez-vous? Je suis sure que vous etes tous trempes dans les bons plans de derniere minute pour les courses de Noel puisqu'il ne nous reste plus que 2 semaines maintenant...
J'ai compose Lundi et Mardi cette semaine et j'en suis encore completement epuisee - c'etait on ne peut plus intense...Ca m'a pris un temps fou a tel point que j'ai mis mes elans de fashionista au garage et cet habillement est devenu ma tenue passe-partout parceque beh c'est facile, le pull tricote est douillet et me tient bien au chaud un plus par les temps qui courrent....
top/haut: Oasis; knit/pull tricot: Morgan; denim/jeans: Burberry; boots/bottes: YSL



1 comment:

  1. cute pictures i love your boots & outfit x

    http://lolitasfashionideas.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to comment, your participation is a great motivation source.
Merci de prendre le temps de commenter, votre participation est une grande source de motivation.