Thursday 1 March 2012

Good Girl (Not Gone Bad) ~ Sage Fille (Pas Devenue Toquee)

 dress/robe: TopShop, bag&flats/sac&ballerines: Burberry
 A real man knows a real woman's worth and a real woman knows a real man when she sees him. That is true for lovers but also true for friends! You can only pretend to be someone's friend for so long because true colors eventually show. I am genuinely very happy when i hear of good things happening to my friends in fact when i know they hold something special to their heart i pray for them to receive that blessing. However if i cannot share my happiness with someone i thought was a friend because some sort of jealousy intervenes, i have no difficulty in switching off immediately because not only marriage but all real relationships should be for better and for worse...

 Un
 Un homme avise connait la valeur d'une femme avisee et de meme une femme avisee connait un homme avise quand elle le voit. C'est vrai pour les relations amoureuses mais egalement en amitie! On ne peut pretendre etre l'ami de quelqu'un que pour une certaine duree le temps que les vraies couleurs soient mises a nue. Je me rejouis veritablement du bonheur de mes amis et quand je sais qu'une chose leur tient particulierement a coeur je prie pour qu'ils/elles puissent obtenir cette benediction. Par contre si je ne peux partager ma joie avec celui/celle que je croyais mon ami(e) pour cause de jalousie je n'ai pas de difficulte a me retirer immediatement parceque pas seulement le mariage mais toute relation sincere devrait etre pour le meilleur et pour le pire...


No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to comment, your participation is a great motivation source.
Merci de prendre le temps de commenter, votre participation est une grande source de motivation.